Tato limitovaná edice TITANOVÉHO tlumiče vyrobeného k 31.výročí rakouské továrny vychází konstrukčně z nerezové verze – viz předchozí položka (spojovací trubky s ventily jsou shodné s nerezovou verzí). Na od nerezového tlumiče, používá ale tento titanový tlumič trubkové vedení včetně výstupních trubek v 76 mm průměru namísto 60 mm. Díky eliminaci této restrikce na výstupu z tlumiče a použití titanu je výsledkem doslova famózní zvuk (již nerezová verze zní dokonale) ještě hlubší povahy, skvěle pasující k „medvědímu“ charakteru tohoto plnotučného S58 motoru. Tento systém dostane vaší G8x do zvukové nirvány, a to při zachování emisní způsobilosti (GPF filtry zůstávají). Celková úspora oproti sériovému systému je neskutečných 16 kg. Rovněž navýšení výkonu 10 koní a točivého momentu o 19 Nm jistě potěší. Navíc vás může hřát pocit exkluzivity, že takových vozidel bude na celém světě pouze 31 ks. Při následném prodeji vozu by to budoucí majitel jistě mohl ocenit i finančně. POZOR: tento systém zde naleznete k zakoupení maximálně několik týdnů nebo jednotky měsíců. Po vyprodání celé série 31 ks již nebude možné objednat. To může nastat i nyní, když čtete tento text. Proto se pro reálnou dostupnost informujte telefonicky nebo emailem, dodání bez předchozí potvrzení nemusí být garantováno. Pokud máte rozpočet, neváhejte. MONTÁŽ můžeme zajistit po celé ČR – SR včetně celé řady BMW dealerů.
4 ks KARBONOVÝCH koncovek Ø 102 mm, se šikmým řezem. Celá nosná konstrukce je z TITANU. Hmotnost jedné koncovky je tak pouhých 190 gramů! Logo REMUS je zde ve zkrácené podobně "R". Jde o nejluxusnější provedení, které posune vzhled každého vozu na úplně jinou úroveň. Možnost regulace polohy v podélném směru i sklonu pomocí sférické spony. Unikátní řešení pro vaši individualizaci finálního vzhledu.
Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.
Drážďanská 562/87 (areál firmy Tiskárna Horák)
400 07 Ústí nad Labem